lørdag 18. august 2012

Flere lyslykter

Har heklet tre nye lyslykter. Fortsatt med Eng heklegarn og nål 1,5. Jeg har sett mange lykter som er laget med tykkere garn, men personlig synes jeg det blir finest med slikt tynt garn.


De to lyktene med hvite sløyfer er heklet på bestilling til Gry'a mi, den med rosa er min egen. Har tent telys i dem for bildets skyld. Det er regn og grått og halvmørkt ute i dag, så det er koselig å tenne lys. Snart er det høst også, da starter høysesongen for telys her i huset iallefall. :)


Bruker dere Instagram? Da blir jeg veldig glad for nye følgere. :) Mitt brukernavn er: mona_therese
 

8 kommentarer:

  1. Så fine lykter. De er utrolig koselige! Jeg tror jammen jeg er enig med deg i at det er koselig med tynnere garn jeg! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine lyslykter, dette er et koselig arbeid :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk. Det er veldig koselig. Og raskt. :)

    SvarSlett
  4. Så fine lyslykter da.. :-) Kjempekoselig!!

    Følger deg på instagram.

    Mvh Marianne :)

    SvarSlett
  5. Koselig Marianne. :)) Og tusen takk. ♥

    SvarSlett
  6. Kjempe fine lykter! Har så lyst til å prøve meg på slike selv. Har glassene, men har ikke kommet igang;)

    SvarSlett
  7. Bare å sette i gang. :) Det er kjapt og morro. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails