lørdag 2. oktober 2010

Pay it Forward

Jeg har vært med på Pay it Forward hos Mona, og i dag fant jeg disse herlige sakene i postkassa. Utrolig morro. Silkebånd, perler, stempeltrykk, kakeservietter og annet snadder. Tusen takk, Mona. :)♥
Nå er det min tur til å ha en liten Pay it Forward, så er du en av de tre første som skriver en kommentar til meg på dette innlegget, så får du en liten hilsen fra meg i posten. Også må du selv ha en Pay it Forward i din blogg, så klart. :)


Det var mer snadder i postkassa i dag, ny pakke fra Wild Orchid Crafts. Måtte liksom ha litt flere blomster. =D Ble litt annet  småtteri også. Digger den butikken, ny bestilling er allerede på vei. *hihi* Jeg har igrunn shoppet en del saker og ting jeg ikke har blogget den siste tiden, men kan liksom ikke vise frem alt heller da. =D


Nå blir det Skal vi Danse og Hvaler-maraton på tv, mens jeg prøver å unngå å få strikkepinnen inn i såret på pekefingeren. (Hersens kattunge). =D

6 kommentarer:

  1. Så fine ting du har fått i pay it forward pakka:) Kommer en fra meg også etterhvert. Blir mange pakker for deg å sende videre:))
    Jeg er ikke med på denne altså! :D

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Ja, morro med pakker vet du. :D Klem

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med på pay it forward. Var med på det for noen år siden. Så hadde vært gøy å være med nå.
    Datt innom bloggen din via hobbyboden. Du lager mye fint!

    SvarSlett
  4. Supert, Da må du sende meg adressen din, så skal jeg sende deg noen godsaker i posten. :)

    SvarSlett
  5. Hej Mona

    Jeg skrev i går, men mit indlæg er vist enten forsvundet eller aldrig nået frem. Det ser heldigvis ud som om jeg kan nå at være med endnu. Jeg vil gerne være med til "pay it forward" legen. Er der nogle bestemte regler? Jeg vil også lave en på bloggen min.
    www.stofble.blogspot.com Min postadresse er
    Rikke Bentzen
    Listrupvej 24
    4800 Nykøbing F.
    Danmark.

    De kærligste hilsner

    Rikke

    SvarSlett
  6. Flott, Rikke. Da skal jeg sende deg noe småtteri om ikke lenge. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails