søndag 24. april 2016

Håndklær

Det har blitt noen håndklær i det siste. Jeg har planer om en nettbutikk etterhvert, en bloggbutikk om du vil, kanskje Epla, kanskje Etsy- iallefall et eller annet hvor jeg skal selge tingene mine. Så pinnene mine ligger sjeldent i ro lenge av gangen for tiden, jeg må jo ha noe å selge.


Disse håndklærne er strikket på pinner nr 3 med Bomull Soft fra Nille, og måler ca 40x35cm. Jeg skal absolutt strikke et par til meg selv også. Etterhvert. =D


De av dere som følger meg på Instagram har sikkert sett dette bildet før. I det siste har det virkelig rent inn med "likes" og jeg har satt en veldig personlig rekord med hele 548.  Ikke for å skryte, jeg bare synes det var veldig gøy! =)


Takk for titten, jeg kommer tilbake med noe nytt om kort tid.

2 kommentarer:

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails