mandag 5. oktober 2015

"Joker-luer"

Siste rest av nyeste bestilling, i tillegg til vesten i forrige innlegg, er disse søte "joker-luene" til storebror og lillesøster. Størrelse 2 år og 1-3 måneder.
Ikke det aller beste bildet av luene dette, de var litt vanskelig å fotografere uten modell. =)


De er strikket på pinne 4,5 med dobbel tråd Drops Baby Merino. =) Oppskriften er også fra garnstudio sine nettsider. Ganske nøyaktig her. 


Jeg har også byttet ut knappene i vesten, ettersom jeg oppdaget at den ene var rosa på baksiden. *hihi* Syntes uansett disse knappene passet bedre, de hadde liksom litt "bestefarpreg".


For en uke siden hadde jeg bursdag. Hadde et hyggelig selskap med familien på det trange, trivelige kjøkkenet mitt.


Plutselig tilbake! Tusen takk for sporene dere legger igjen her hos meg, til tross for at det er lovlig lenge mellom hvert innlegg. Kjempekoselig. =) ♥

4 kommentarer:

  1. Legger igjen ett spor. Hilsen Espen ������

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått dag. :) Åsså var det flotte huer du har laga.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det. :) ♥

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails