lørdag 1. februar 2014

Morsdagsgave til mamma mi.

Jeg har laget Mariusgrytekluter til mamma. Sammen med en skikkelig gammeldags oppvaskkost og to kjøkkenkluter, er morsdagsgaven hennes i boks. :)
Fargene matcher selvsagt kjøkkenet hennes. Egentlig burde jeg vel tatt meg bryet med å male oppvaskkosten i samme farger.... men neh... *haha*


Gryteklutene er strikket på pinne nr 2,5 med Mandarin Petit og måler ca 21x21 cm. Kjøkkenklutene er heklet, en i Bomull Sport og en i Paris.


Jeg har ryddet i lageret mitt og funnet en del ting jeg har laget som jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg selger dem til sterkt reduserte priser på Facebooksiden til Mona's Verden. Trykk her. =) Mulig de havner som et innlegg her i bloggen etterhvert også. 
Ha en fin lørdag! 

2 kommentarer:

  1. Så fine Marius grytekluter og kluter du har laget. Heldige mammaen din:-)

    SvarSlett
  2. Takk takk, regner med hun blir fornøyd. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails