søndag 18. november 2012

Sjokoladekort

Jeg har grublet og tenkt på hva jeg skulle finne på å lage for noe mer til julemessen, da jeg kom på at sjokoladekort er helt perfekt. De passer fint som gave med en deilig sjokolade inni, og man kan jo også putte penger, gavekort o.l inni lommen sammen med sjokoladen. :) Så det har blitt noen sjokoladekort de siste dagene.


Alle er pyntet enkelt inni, med skrivefelt til personlig hilsen.


Her er to vintage-varianter. Ikke noe typisk jul over disse, men sjokoladekort passer jo til de fleste anledninger synes jeg. Jeg har brukt diverse papirer, blonder, blomster, fjær og glitterlim på kantene.


Her er to julevarianter. Ganske enkelt pyntet, men det er fint av og til det også.


Også en vakker engel. ♥





6 kommentarer:

  1. For en god ide! Flotte ble de

    SvarSlett
  2. Smarte greier.. :) har du en mal til dette, for det vil jeg prøve på? :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to. :) ♥

    Mona: Jeg brukte denne: http://mariannespapir.blogspot.no/2012/07/tutorial-sjokoladekort.html :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails