lørdag 22. oktober 2011

ATC- Tema: Halloween

I dag vil jeg viser dere noen atc'er jeg har laget. Gruppa på Facebook har hatt nok et bytte, denne gang med temaet Halloween (sikkert ganske åpenbart akkurat det da.) ;)
Jeg har brukt sort bazillkartong og et orange mønsterark fra Panduro. Bildet printet jeg ut fra nettet, jeg vet ikke hvordan det er med dere men jeg synes klovner er skumle. *hihi*
"Trick or Treat" har jeg skrevet med Dymomaskina mi, ellers har jeg pyntet enkelt med en orange halvperle og sort Stickles Glitterlim langs bildet.


Nå er det tid for lørdagskos, det vil si kyllingtaco og Skal vi Danse. Heia Atle! :) 

Og tusen takk til alle som legger igjen en kommentar hos meg. Setter stor pris på det.

3 kommentarer:

  1. Stilige.Så flink du er. Takk også for din flotte kommentar hos meg. Vi sees igjen
    klem

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails