lørdag 16. januar 2010

HV og award

I dag fikk jeg gave for januar av min hemmelige venn på Hobbyboden, og for ei pakke! Lekker orange Arwetta, strykemerker og 100grams nøste Online sokkegarn! Tuuusen takk, min venn! :)


Jeg har også fått en award av Gyldenkron, denne med en utfordring til, og det er morro. :) Tusen takk.


Utfordringen går ut på å fortelle 7 ting dere ikke vet om meg.

1. Jeg er halvt Egyptisk

2. Jeg lærte å strikke da jeg var 4 år.

3. Jeg drømmer om å starte min egen hobby/garnbutikk.

4. Jeg (og samboer'n) samler på dvd-filmer.

5. Jeg ønsker meg en CuttleBug snarest.

6. Jeg elsker grønne, steinfrie druer.

7. Jeg er 180cm høy.

Denne awarden skal også gis videre til 7 andre bloggere jeg vil vite mer om, og da har jeg valgt å gi den til disse:


Her i heimen skal lørdagskvelden tilbringes i godstolen med noe bra på tittekassa, strikketøy og hjemmesnekret pizza. :) Legg gjerne igjen noen ord og fortell meg hva du gjør i kveld.

7 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for award. Så koselig! Akkurat denne awarden mottok jeg i forrige uke, og da blogget jeg mine sju "sannheter". Så jeg håper du synes det er greit at jeg ikke svarer på nytt eller videresender en gang til.
    Morsomt å bli litt bedre kjent med deg!
    Ønsker deg en super lørdagskveld!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. Gratulere med award...
    Så flott en hemmelig venn pakke du fikk :-)

    SvarSlett
  3. Hanne: helt i orden det vet du. :) :)

    Syglad: takk for det, og ja ikke sant? Jeg elsker Arwetta. Og gleder meg til å prøve det andre. :)

    SvarSlett
  4. Åhhh, søte deg....Sååå koselig med awards..Denne tar jeg på strak arm..Tusen takk....
    Goklemz fra Sissel.

    SvarSlett
  5. Helluu snuppa, håper du kan bruke noe av det jeg sendte deg...Ha en finfin mandag...
    Klemz Sissel

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails