fredag 14. august 2009

Noen ord..

Vi har ennå ikke fått internett i huset, det er helt håpløst. Venter og venter, men som mye annet i møkkhuset, tar ting tid. Vi har ikke hatt tv fra vi flyttet inn i mai og til slutten av juni, stor lekasje på badet som krevde nytt kjøkkentak og en oppussing på badet som tar sin tid. Det er så myyyye feil. Gleder meg allerede til vi skal flytte til Sandefjord igjen, jeg trives ikke veldig bra på et slikt sted. Men om litt blir det internett i huset, og det fine med ikke å ha tv er ekstra mye tid til tosomhet og håndarbeid. Jeg har strikket masssssse i sommer. Bilder skal dere få senere. :) Det har blandt annet blitt babytøy og kurver og vinposer og vesker. Vel, ville bare skrive et lite innlegg for å si at jeg fortsatt er her og strikker som aldri før, selv om bloggen er midlertidig død.

I'LL BE BACK! (Og det ganske snart, for internett er på vei til huset bare Canal Digital kan få ut fingeren.)

Tusen takk til Hemmelig Venn-gaver fra folk på Hobbyboden i mai, juni, og juli. Jeg har fått masse lekkert, men ikke fått takket noen av dere pga manglende internett. Så Tusen Takk alle sammen!

Gleder meg til å blogge igjen og vise dere alt jeg har laget! :)

Klem fra Strikkesnuppa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails