torsdag 7. mai 2009

Endelig en oppdatering!

Flytting er kjeeeeeeedelig! Men nå har vi iallefall fått alt inn i nye huset. Ikke har jeg fått gjort stort med håndarbeid den siste uken, og ikke har jeg blogget. Men nå blir det vel litt orden, sånn sakte men sikkert. Har ikke fått ordnet internett i huset enda, så nå blogger jeg hos Svigers. Men synes det var på tide med en diger oppdatering, for NOE håndarbeid har det blitt den siste tiden, selv om det ikke har blitt like mye som det pleier. :)
Huset vårt krever sitt, badet og kjøkkenet er ikke i nærheten av å være i orden, hobbyrommet mitt må males, hagen må rakes osv, så er nok å ta tak i. Men det blir fint til slutt og får ta den tiden det tar. :) Må dog si at for meg er det hobbyrommet som er førsteprioritet, bad og kjøkken er liksom ikke vår jobb uansett. *hihi* Men nok husprat-kos dere med oppdateringa. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails